NewYearInBerlin


Jag hade på mig en klänning från weekday´s egna märke, skärp från myrorna, och en liten päls krage jag har fått!

Hela berlin resan var hur lyckad som helst! Bara synd att sanna blev sjuk och inte kunde hänga med:( 
Vi hann med att: Torska för kontrollanter på tuben, Shoppat, Stadskamp, 10 klagomål från hotellet, översvämmning så de blev fuktskador på heltäcknings mattan, snott en servetthållare från en korvmojj (en såndär stor) till emelies pappas samling, Cirkus i tuben, tysk klubb, åkt i pulkabacke, käkat bratwurst, partygatan på nyår, sjuka fylla och massor annat! 
Berlin rules!


Kommentarer
Postat av: CamUlla

SLÄNG TOTTEN ÖVER AXELN!



BErlin var grymt!! Du lyckades fan få med nästan allt, utaom LEIFI SÅNGEN!

hahahaha



Baaabooschka!

2009-01-05 @ 15:14:06
Postat av: Sanna

tack för att jag fick vara med på ett hörn. feber sucks

2009-01-06 @ 19:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0