Joyeux Noël


Tröja, Kjol, strumpor och hatt kommer från HM, skor dr. martens. haha kul att allt va HM, ja fick mig en liten insyn av hur bra HM faktiskt är! Genialt!

Min dag handlar om att införskaffa krubb till kvällen,  jag ska nämligen på American apparel, x-mas, staff party! Fan vet inte va d jag ska bring to the table, ja menar varenda en kommpr typ komma me köttbullar gissar ja på så den idén känns ganska död! Jag orkar inte heller släpa på några formar och grejjer så ingen janssons! Kommer nog på nått brilliant till slut, annars blir det ett köttbulls paradis!

Kommentarer
Postat av: johanna

Sarah du är för snygg! imorgon kommer jag till sverige igen...saknar dig vettu! kommer du till härnta så festar vi annandan;)kisses från kussen

2008-12-17 @ 22:08:25
URL: http://jojo-magiskmentragisk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0